امروز:
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 14 مرداد 1402 12:01
   
    ایمیل
کد خبـر : 25

دلنوشته به قلم سردبیر

عادل زنده بودی

آرزوها و اهداف برخی اعضای شوراها که پشت تک‌روی ها خاک می خورد

از آنجا که هر عضوی از شورای اسلامی شهرها و روستاها منتخب مردم است و پشتوانه ی رای اعتمادی گروهی از ساکنین را داراست که به سیاست و ایدئولوژی ایشان جهت مدیریت شهری ایمان آورده و رای اعتماد داده‌اند، پس بعید میدانم که منفعت طلبی و خودخواهی وجود داشته باشد هر کس به فراخور خود تلاش به هدایت و جلب اعتماد مردم در شهر را دارد. وقتی این فضا را برای برنامه‌ریزی های خود نمی‌بیند میشود وضعیت جناحی و تک روی، از آنجا که همه اعضای شوراها تحصیل کرده و اغلب فرهنگی هستند پس بهتر است به همدلی آنها کمک کنیم تا اینکه با کلمات خود باعث ناامیدی مردم که با مشکلات عدیده ی روزمره گرفتار هستند، بشویم.

مگر مسئولی را سراغ دارید در هر رده و طبقه ای، اعتماد عمومی مردم را نخواهد، بجز افرادی که فقط حال خود را می‌بینند و به طبع آینده سیاسی اجتماعی نخواهد داشت و از گردونه خارج خواهند شد.

بطور مثال شوراها و شهردارانی در استان بوشهر هستند که با عدالت در تقسیم قدرت و رفتار حرفه ای، خروجی خرد جمعی خوبی دارند که بهره آن شامل حال شهروندان می‌شود و اگر شخصی از اعضای آن شورا بخواهد تک‌روی و خارج از ریل گذاری خرد جمعی و شورایی حرکت کند متوقف خواهد شد و با این عمل نیز، شهرداران بروی ریل، ساختار و اهداف راهبردی و نظارتی منتخبین مردم حرکت خواهند کرد.

#شورای_اسلامی_شهر_بوشهر

#شورای_اسلامی_ شهر_جم

تعادل در تقسیم مسئولیت (قدرت)، خروجی آن خرد جمعی صحیح خواهد بود.

سردبیر عادل زنده بودی

پایگاه خبری، اجتماعی و سیاسی عالی شهروند

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share

مجوز

 

تبلیغات