امروز:
شنبه, 15 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 11 تیر 1402 11:34
   
    ایمیل
کد خبـر : 22

عالیشهر به حاشیه رفته

عالیشهر به حاشیه رفته

شورای اسلامی شهر عالیشهر بدون مصوبه در گذر جدال ها

 

به گزارش عالی شهروند، چندی است شورای اسلامی عالیشهر جلسات بدون مصوبه را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد و صحن شورای شهر فقط به چانه زنی و مباحثه بدون خرد جمعی و مصوبه ای به پایان می رسد.

نبود بلوغ در تصمیمات و اندکی کوتاه آمدن در خواست ها و عدم تعامل از طرفین، تنور اختلافات در شورای ششم اسلامی عالیشهر را داغ و داغ تر می کند.

 

چند سوال در تحلیل وضعیت موجود شورای ششم عالیشهر

* شهردار در فضای بوجود آمده در شورای اسلامی عالیشهر (همدلی و اختلاف) چقدر سهیم بوده است؟

*عملکرد شهردار در شهر، نحوه مدیریت کلان، ارتباطات و نحوه ی مدیریت هزینه ها و شفافیت در مناقصات و مزایده ها و تخطی از قانون را چگونه ارزیابی می کنید؟

*آیا می توان عدم شفافیت شهردار در هزینه‌ها به شورا علت اصلی ترمز شهر توسط شورای اسلامی دانست؟ مگر شورای شهر حسابرس جهت حسابرسی سالانه به شهرداری معرفی نمیکند؟

*آیا شهردار در عملکرد رسانه‌ای خود موفق بوده، نشست خبری با اصحاب رسانه محلی و استانی داشته است؟

*در صورت عدم وجود شرکت عمران در عالیشهر با این رویه ی سیاستگذاری در شورای شهر، وضعیت مراکز فرهنگی هنری، مذهبی و ورزشی شهر به چگونه ای بود؟

*آیا پنج عضوء شورای اسلامی عالیشهر عملکرد محله محور، فرا شهری و استانی داشته و یا ارتباطات در سطح ملی و پیگیری مطالبات شهر در پایتخت را دنبال کرده اند؟

*شورای شهر با سکانداری شهر توسط شهردار از ظرفیت جوانان، فعالان مدنی، مذهبی و ورزشی و بویژه پیگیری مشکلات بانوان در اوقات فراغت را در دستور کار داشته است؟

*آیا تقسیم قدرت و مسولیت در شورای شهر لحاظ شده است یا اینکه تک محوری است؟

*دید و بازدید محله محور و نظرسنجی در شهر توسط دوره ششم شورای اسلامی چقدر محقق شده است؟

با این اوصاف با پاسخ به این سوالات در ذهن خود، حداقل درستی از نادرستی مشخص خواهند شد.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share

مجوز

 

تبلیغات