امروز:
سه شنبه, 01 آبان 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 31 خرداد 1403 03:06
   
    ایمیل
کد خبـر : 57

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی شاخص در افتتاحیه ستاد مردمی دکتر قالیباف در بوشهر

 

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری عالی شهروند، ستاد مردمی دکتر قالیباف در بندر بوشهر در نخستین شب فعالیت، میزبان چهره های شاخص فرهنگی، ورزشی و سیاسی کشور بود.

دکتر احمد یزدان پناه در جمع هواداران دکتر قالیباف اظهار کرد: ما حامی مردی شایسته و شجاع هستیم که از دوران دفاع مقدس تا عرصه‌های مدیریت، در روزهای سخت ادامه دهنده راه یاران شهیدش است.

رئیس ستاد مردمی دکتر قالیباف در استان بوشهر گفت:در پهنه‌ی سیاسی امروز که در موقعیت حساسی قرار داریم و باید فردی اصلح در عرصه میدان و دیپلماسی را انتخاب کنیم، گزینه دارای برنامه و کارنامه شخصی جز دکتر قالیباف نیست.

وی خاطرنشان کرد: ایشان در هر سمت کشوری و لشکری که داشته‌اند، بهترین عملکرد را به ثبت رسانده و با همت و همراهی همه مردم ایران در انتخابات پیش رو، به دکتر قالیباف رأی خواهیم داد.

تمیور یزدان‌شناس از فعالین سیاسی استان بوشهر نیز در جمع هواداران دکتر قالیباف اظهار کرد: بدون تردید، آگاه ترین فرد به برنامه هفتم توسعه که رمز پیشرفت ایران اسلامی است، دکتر قالیباف است.

امیرحسین محتشم رییس کمیته فوتبال ساحلی ایران و رییس هیئت فوتبال استان بوشهر نیز در این ستاد اظهار کرد: با توجه به شناختی که از دکتر قالیباف و موفقیت‌ها و عملکرد ایشان در حوزه مدیریت و اجرای ابر پروژه‌ها دارم، حمایت کامل ‌و قاطع خود از ایشان را اعلام می‌دارم.

گفتنی است برنامه‌های ستاد مردمی دکتر قالیباف هر شب، از ساعت ۲۱ در خیابان مطهری روبروی مجتمع تجاری زیتون برگزار می‌گردد.

پایگاه خبری، اجتماعی و سیاسی عالی شهروند 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share

مجوز

 

تبلیغات